úterý 30. června 2015

Recenze: Nádherná svatba



Série: Beautiful

  •          Originál: A Beautiful Wedding
  •          Autor: Jamie McGuire
  •          Překlad: Jana Pacnerová
  •          Nakladatelství: Fortuna Libri
  •          Rok vydání: 2015
  •          Počet stran: 126
  •          Vazba: Pevná

Anotace: Už víme, že se Abby Abernathyová stala paní Maddoxovou. Ale víme, jak se to stalo? Proč Abby požádala Travise o ruku? Co tajili jeden před druhým? Kde strávili svatební noc? Kdo o tom ještě věděl… a nepověděl? Fanoušci Krásné katastrofy a Učiněné katastrofy se to všechno dozvědí z vyprávění o bouřlivém svatebním dni (a noci!) – a jako všechny dobré příběhy, i tenhle rozhodně stál za to čekání.

❥ love Nejkrásnější milostný příběh 21. století vrcholí.

Obálka: Nejvíc u mě zabodovala obálka k Učiněné katastrofě, ale tahle je také moc krásná.

Proč jsem si knihu vybrala: Když jsem se dozvěděla, že bude vycházet krátká povídka se svatební tématikou, byla jsem nadšená. Pro Abby a Travise mám prostě slabost!

„Vaše horoucí láska už čeká.“ (strana 58)

.Hodnocení: To, že se Abby a Travis vzali není pro čtenáře žádné překvapení. V knize se dozvíme všechny okolnosti, které ke svatbě vedly a především to, jak samotná svatba probíhala. Jsem velká fanynka Krásné série a na Nádhernou svatbu jsem se těšila.

"Jsi jen nervózní. Přestaň se bát." (strana 29)

Dějová linka je bohužel slabá a Abbyiny myšlenkové pochody ještě slabší, takže moc logiky nečekejte. Děj je tvořen uměle a čtení je spíše poděkování pro fanoušky. To co se odehrává by se v pohodě dalo zařadit do předchozích dílů. Zoufale postrádám obsah a co je ještě horší, mám pocit, že mizí i chemie mezi Abby a Travisem (třeba za to může svatba?). 
So beautiful 🌸 
"Nemůžu se dočkat, až to budeš vysvětlovat Abby." (strana 108)

Díky silné fanouškovské základně si mohla Jamie McGuire dovolit knihu vydat. Na rovinu říkám, sama o sobě by knížka za moc nestála, takže Nádhernou svatbu čtěte jen za předpokladu, že máte rádi hlavní postavy a nevadí vám, že se nic nového nedovíte. Mám Abby i Travise ráda, ale další čtení s nimi ocením jen v případě kvalitního příběhu.

Procenta - aneb jak se mi líbí:

·         CZ obálka: 90 %
·         Děj: 60 %
Butterfly Wallpaper ·         Love story: 75 %

Celkový dojem: 75 %

  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji internetovému knihkupectví Knihcentrum.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

1 komentář:

  1. Hmmm, tak to si ještě rozmyslím :D Ale tak, když už je to ze série... to si možná i přečtu. Je škoda, že to nemá děj, celkem bych si to i přečetla.

    OdpovědětVymazat