pátek 4. ledna 2013

Recenze - Hot boys



Hot boys

  •          Originální název: Hot boys
  •          Autorka: M. T. Majar
  •          Nakladatelství: FANTOM print
  •          Rok vydání: 2012
  •          Počet stran: 288
  •          Vazba: Pevná s přebalem 

Anotace: Hot Boys si říká skupina striptérů, kteří pravidelně přivádějí do varu návštěvnice nočního klubu Red Wolf. Jedním z nich je Chris, přitažlivý muž krátce po třicítce, který začíná být dosavadním životem unavený a uvažuje o konci striptérské kariéry. Na jednom představení poznává fotografku Taru, která drze odolává jeho šarmu a vypracované postavě. Provokuje ho a dráždí a Chrise to k ní přes počáteční antipatii silně táhne. Snaží se ji získat, ale Tara se jakémukoliv sblížení brání. Ona jediná totiž ví, že v jejím životě je temný stín, kterému se snaží uniknout. Někdo natolik nebezpečný, že se obává o svůj život, i všech, kteří jsou jí blízcí...

Tumblr_mfcd5rvssj1r2gofro1_500_largeObálka: Může vypadat lacině, ale na mě prostě zabírá. Aby nevypadalo, že koukám jen na odhalené tělo, tak musím pochválit krásné nehty. Francouzská manikúra vypadá skvěle.

Proč jsem si knihu vybrala: Je tady víc důvodů. K výběru určitě přispěla skvělá obálka, česká autorka a fakt, že knížka se výborně prodává jako e–book. Přes to všechno jsem Hot boys brala jako předehru k Fifty Shades of Grey, ale po téhle předehře nepotřebuju hlavní číslo!

Trailer: Na knížní trailery si moc nepotrpím, všechny mi přijdou vesměs o ničem a bez nápadu. U Hot boys to neplatí. A hudba je vážně úžasná!

 

Děj: Chris by mohl být nadmíru spokojený. Má krásný byt, rychlé auto, dobrou práci a na nezájem žen si nemůže stěžovat. Jenže Chris spokojený není, je přesvědčený, že je to kvůli jeho druhé „práci“. Chris Raines je totiž striptér. Uvažuje o tom, že svoji práci pověsí na striptérská tanga a začne žít jinak. Jenže netuší, co mu chybí a už vůbec neví, jak by vkročil do nového života.

Tumblr_mfhlh6ddmf1qiqy8mo1_500_largeV klubu se seznámí s Tarou, která se chová úplně jinak, než je Chris zvyklý. Rozhodně jím není uchvácená a jeho šarmu odolává. To Chrise přitahuje a musí na mladou fotografku myslet. Tara se bojí jít do nového vztahu, protože její bývalý přítel byl násilník, který se všemi manipuloval.  Když se dá s Chrisem dohromady, zdá se být vše v pořádku, jenže pak se Dean znovu objeví a rozhodne se všem udělat ze života peklo.


Hodnocení: V kině jsem už viděla striptérský film Bez kalhot, ale na rozdíl od ostatních se mi moc nelíbil (a vážně za to nemohl Channing Tatum). Měla jsem pocit, že ze striptýzu se dá „vytřískat“ lepší příběh. Až po dočtení Hot boys jsem zjistila, že všechno,  co mi chybělo ve filmu má právě kniha. 

Sex prodává. To pochopila i M. T. Majar, která striptérský potenciál vyždímala do poslední kapky. Při čtení knihy jsem se královsky bavila. Chris je typický zástupce rodu mužského a vyprávění z jeho pohledu je vážně jízda. Tara skvěle doplňuje hlavního hrdinu a pak je tu lásku jako trám. Čert vem, že se příběh neubrání klišé scénám a sladkému konci. Jak by řekl Chris: „ Vím, co si myslíte. Ale upřímně… Je mi to u prdele.“ (strana 245)

P1_largeKnížku bych určitě vřele doporučila. Spíš starším čtenářům, které nevyděsí vulgarismy a slova na S. Hot boys vás přesvědčí, že kniha nemusí být fantasy, aby vás bavila.

PS: nechtějte vědět, co ze sebe „vydoluje“ seznam, když zadáte Hot boys, bez jména autorky.

Ukázka: „Do plnejch“ znamená do naha. Naše čísla končila vždycky tak, že rozkrok byl i bez prádla něčím zakrytej. I kdyby jen vlastní dlaní. Tohle znamenalo, že se prostě musíš postavit v plný parádě.“ (strana 42)

Procenta - aneb jak se mi líbí:

Tumblr_mg2t0lcytn1rnus2io1_500_large·         CZ obálka: 95 %
·         Děj: 95 %
·         Love story: 100 %

Celkový dojem:  97 %

Zdroje:

7 komentářů:

  1. Knihu si musím určitě pořídit. Co si budeme nalhávat :D je to hlavně kvůli obálce :D :D, a taky proto, že ji všichni chválí a vypadá opravdu skvěle :)
    PS: pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obálka je skvělá a knížka ještě lepší!!
      Díky za pochvalu :)

      Vymazat
  2. Knižku by som si rada prečítala 8) Už dlho o nej viem 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Film jsem viděla a líbil se mi, proto bych si ráda přečetla i knihu. Už ta obálka mě láká :D
    Elinn

    OdpovědětVymazat
  4. Na knížku jsem moc zvědavá, vypadá to zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kniha je úžasná a jak říkáš obálka je bombózní. Taky jsem oálce propadla. Trailer jsem viděla až ted u tebe, a je docela dobrý. Ale obálka a obsah knihy jsou uzasne..:) Mimochodem, vis ze autorka planuje dalsi dil.?

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle knihu jsem četla no už je to hodně dlouho ale mám potuchy nevychází další díl teď někdy? Takže by stálo za to si to znovu přečíst protože se mi to líbilo a byla to sranda.

    OdpovědětVymazat