středa 5. srpna 2015

Recenze: Prozření



Série: Nejtemnější síly

    http://www.knihygalatea.cz/wp-content/uploads/Kelly_Armstrong_Prozreni_velka1.png
  •          Originální název: The Reckoning
  •          Autor: Kelley Armstrong
  •          Překlad: Sylva Švihelová
  •          Nakladatelství: Galatea
  •          Rok vydání: 2015
  •          Počet stran: 312
  •          Vazba: Pevná

Anotace: Jmenuju se  Chloe Saundersová. Je mi patnáct a chtěla bych být normální. Ale normální nejsem. Jsem geneticky modifikovaná nekromantka a vidím mrtvé a dokonce je dokážu i probouzet, aniž bych se o to snažila. Tohle rozhodně není normální. Teď momentálně jsem se svými třemi přáteli na útěku před organizací, která nás stvořila. Jsme k smrti vyčerpaní a nevíme, komu máme věřit. A jako by tohle nestačilo, já ještě k tomu všemu bojuju se svými city… Fakt nejsem normální.

Recenze na první díl - Přivolávání
Recenze na druhý díl - Probouzení

💙Obálka: Zelená nepatří mezi moje nejoblíbenější barvy, ale tuhle obálku krásně dobarvila. I když někomu nemusí vyhovovat, že má každý díl téměř stejný přebal, já jsem spokojená. Aspoň si Nejtemnější síly s žádnou jinou sérií nespletu!

Proč jsem si knihu vybrala: Nestává se mi, že bych nedočetla zajímavé série (většinou dočítám i ty příšerné). Nejtemnější síly jsou stálicí nakladatelství Galatea a trochu jsem posmutněla, když jsem si uvědomila, že Prozřením to má všechno skončit.

"Musím pro něj získat ještě trochu času." (strana 142)

^-^Děj: Chloe s celou skupinou kamarádů je v bezpečí u Andrewa, ale ani na vteřinu si skutečně neoddechli. Nebezpečí se zdá být ještě blíž a Chloe se navíc zmítá v podivném citovém rozpoložení. 

Simon se k ní vždy choval tak mile a Derek je prostě Derek. Chloe se bude muset snažit, aby dokázali nebezpečí odhalit včas a nikomu se nic nestalo.

"Neudělalas to úmyslně, že Chloe?" (strana 84)

Hodnocení: Možná se to nebude líbit každému, ale já jsem z finále docela zklamaná. Né, že by bylo něco úplně špatně, ale schéma je velmi podobné tomu z druhého dílu. Popravdě nevidím moc velký rozdíl mezi Probouzením a Prozřením. Takhle si prostě nepředstavuju závěr série. Zvlášť uspěchaný a nijaký konec mě nezaujal. 

Standing in the forestI přes negativní shrnutí považuju Prozření za moc pěkné čtení, jen jsem prostě od Kelley Armstrong čekala mnohem víc. Nejzajímavější opět zůstávají části s Derekem, tenhle sexy vlkodlak by si zasloužil minimálně vlastní povídku!
 
„Nejsi nadšený z toho, co udělala, ale dobře víš, že to někdo musel udělat.“ (strana 227)

Nejtemnější síly si určitě nenechte ujít, pokud vás bavily předchozí díly, tak je víceméně jasné, že ani ten třetí nevynecháte. Já mám ze čtení rozporuplné pocity, ale to nemění nic na tom, že takhle série stojí za to!

Procenta - aneb jak se mi líbí:

·         CZ obálka: 90 %
·         Děj: 70 %
💜 | skywithclouds ·         Love story: 75 %

Celkový dojem: 78 %

  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Galatea.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

Žádné komentáře:

Okomentovat