čtvrtek 17. července 2014

Recenze: Pokoř mě



Série: Stark

    http://eshop.knihydobrovsky.cz/files/mod_eshop/produkty/full/p/978-80-7384-846-0_pokor-me-serie-stark-trilogy-2.5794.jpg
  •          Originální název: Claime me
  •          Autor: Julie Kenner
  •          Překlad: Zuzana Selementová
  •          Nakladatelství: Baronet
  •          Rok vydání: 2014
  •          Počet stran: 392
  •          Vazba: Vázaná


Anotace: Pro Damiena je naše posedlost pouhou hrou. Pro mě je naprostou, oslepující realitou. Touha Damiena Starka je hmatatelná – jeho touha po slasti, jeho touha po kontrole, jeho touha po mně. Je krásný a chytrý, ale uvnitř plný bolesti – ve všech ohledech stejný jako já. Souhlasila jsem, že budu patřit pouze jemu, a teď jsem chtěla, aby i on byl pouze můj. Přála jsem si, abychom se odevzdali jeden druhému až na samu hranici naší sladké extáze, do nejhlubších tužeb našich duší. Abychom dovolili žáru, který nás spojoval, aby nás zachvátil celé. Jenže Damien v sobě má temná místa, do nichž nesmí nahlédnout ani naše nejdivočejší vášeň…

MollyMRecenze na podobné knihy

Obálka: Hodně podobnou obálku jsem už viděla na obalu Hříšných tajností, takže nejsem spokojená, že se vyskytují dvě stejné obálky u knih co vychází v podobnou dobu.

Proč jsem si knihu vybrala: Damien Stark! Poslední dobou zjišťuji, že mě tohle příjmení až magicky přitahuje...

"Byl už tak blízko, tak blízko, a přece se mě stále nedotkl." (strana 225)

Děj: Nikki Fairchildová je stále víc a víc zamilovaná do Damiena Starka a chce mu patřit tělem i duší. Po dokončení svůdného obrazu je Nikki šťastná, že vztah s Damienem pokračuje. Oba dva si díky svému vztahu lečí rány z minulosti, ale zdá se, že všechny problémy ještě nejsou uzavřené. Zvlášť pro Damiena nastávají kruté časy. Nikki je rozhodnutá zůstat s Damienem přes všechny překážky.

"Pořád doufám, že se dá dohromady, ale ona to pokaždé podělá." (strana 258)

Incredible Love! | via FacebookSuch a beautyHodnocení: V rámci erotické literatury jsem si zvykla na zaběhlá schémata. Ukrutně bohatý muž + krásná dívka v luxusních šatech = hodiny úžasného sexu, a když se chce autor trochu vyšvihnout, tak i bubáci z dětství, kteří trápí oba hlavní hrdiny. Julie Kenner patří k těm, kteří se snaží mířit s erotickou literaturou trochu výš. 

 „A nejvíc ze všeho chci slyšet, jak křičíš moje jméno.“ (strana 145)

😍
Po prvním dílu, tu máme velmi slušně laděné pokračování (které ovšem funguje i bez prvního dílu, takže pokud jste Odhal mě neviděli ani z jedoucího vlaku, nevadí). Pokoř mě se v erotické literatuře neztrácí, jistým způsobem vyniká. 

Příběh není úplně tuctový a erotické scénky nestagnují v podivně oplzlých popisech. Nikki a Damien raději mluví o tom, co budou dělat, než o tom co ve skutečnosti dělají, takže nemám pocit, že by byla kniha nějak výrazně přehlcená.


Julie Kenner má talent na odhad situace, takže žádná scéna není přetažená za vlasy a ani nikoho neunudí k smrti. Vadí mi označení kapitoly v půlce stránky, ale uklidňuji se tím, že knížka je docela tlustá a tohle opatření šetří pralesy.

Oceňuji, že nakladatelství Baronet nehodlá čtenáře této erotické série hladovět, třetí díl Propusť mě, vychází co nevidět. Kdo by byl stejně nespokojený, tak mám dobré zpávy. Na konci knihy je připravená první kapitola k dalšímu pokračování.

Procenta - aneb jak se mi líbí:

·         CZ obálka: 70 %
love ·         Děj: 75 %
·         Love story: 80 %

Celkový dojem: 75 %

  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji internetovému knihkupectví Knihcentrum.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:


Žádné komentáře:

Okomentovat