středa 9. října 2013

Liebster Award TAG

 

Liebster Award TAG 

Vendea asi usoudila, že mám málo práce (je to poklad), takže mě nominovala na Liebster Award tag. Nakonec jsem si řekla proč ne? Aspoň se o mně něco málo dozvíte.

 Pravidla:

  • Řekněte o sobě 10 věcí.
  • Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
  • Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
  • Nominujte 5 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů.
  • Informujte blogery o tom, že jste je nominovaly.

10 věcí o mně

  1. Studuji vysokou školu (mediální studia) a těším se, až si před jméno dám titul.
  2. Měřím jen 160 cm a všude si připadám jako skřítek. Naštěstí ráda nosím podpatky.
  3. Nesnáším doktory a snažím se jim vyhýbat, jak jen to jde.
  4. Ujíždím na ulítlých parodiích, které se ostatním zdají trapné. Se ségrou je pak společně citujeme.
  5. Nejím syrovou mrkev a mám alergii na banány.
  6. Nemám ráda jméno Jan (všem Honzíkům se omlouvám). Bohužel přítel se právě takto jmenuje. Výsledek? Nikdy mu neříkám křestním jménem.
  7. Před nikým se nepřetvařuju, když je moje pravé já odradí, prostě nebyli ti správní přátelé.
  8. Zásadně nekoukám na horory.
  9. Jsem posedlá astrologií, baví mě číst charakteristiky k jednotlivým znamením a každého se ptám, kdy se narodil, abych zjistila, co je za znamení horoskopu.
  10. Dřív jsem sbírala ubrousky.


 Otázky a odpovědi

1.       Čteš cizojazyčné knihy?Ne. Nestíhám číst ani ty české, natož anglické. Pořád tvrdím, že se do toho pustím, ale v blízké budoucnosti to nebude. 

2.       Máš radši klaďase nebo padouchy?Padouchy, i když jsou knihy, kde z nepochopitelných důvodů fandím hrdinům. 

3.       Na jakou knihu se v téhle polovině roku těšíš nejvíc?Na šestý díl Sukuby. Naštěstí nebudu čekat dlouho. 

4.       Kdybys mohl zachovat pro lidstvo jen 1 knihu, jaká by to byla?Můj deníček!! 

5.       V jaké poloze nejčastěji čteš?V sedě. Na krkolomné pozice si nepotrpím. 

6.       Chodíš do knihovny?Ano. Dokonce do dvou. Univerzitní knihovna je spíš povinnost, ale i tak se tam dá najít spoustu zajímavých knih. 

7.       Jaké nakladatelství máš nejraději?Tohle není vůbec jednoduchá otázka. Každé nakladatelství mě oslovuje jiným způsobem. Mezi mé favority patří CooBoo, Egmont, Fragment, Knižní klub…a spousta dalších, nechceme tu být do rána. 

8.       Chodíš na knižní srazy?Snažím se. Srazy v Praze jsou vždycky super a určitě pojedu na další. Srazy na Moravě jdou trochu mimo mě, ale láká mě dorazit i tam. 

9.       Četl/a jsi Fifty Shades of Grey? Jaký názor máš na tento žánr?Četla jsem pouze první díl. Hodně jsem od knihy očekávala, ale nakonec to nebylo nic extra. Aspoň to nezavirovavá počítač :D 

10.   Jak dlouho bloguješ?Aktivně rok. Blog mám založený déle, ale s recenzemi to poněkud vázlo.


 10 otázek pro nominované


  1. Kolik knih přečteš týdně?
  2. Znáš nějakou osobu, která se podobá knižnímu hrdinovi?
  3. Která knižní obálka se ti líbí nejvíc a proč?
  4. Kolik korun bys maximálně zaplatil za knihu, co se ti líbí?
  5. Kolik času trávíš na Goodreads?
  6. Jakou dětskou knížku máš nejraději?
  7. Máš nějaký knižní zlozvyk?
  8. Která vlastnost tě u knižního hrdiny nejvíc otráví?
  9. Jaké máš další koníčky mimo knihomolství?
  10. Která kniha tě v poslední době nejvíc zklamala?

Moji nominovaní

  1.  Erný
  2.  Melissa
  3.  NikaRoovy

Žádné komentáře:

Okomentovat