pondělí 15. září 2014

Recenze: On



Série: Him

    http://www.knihygalatea.cz/wp-content/uploads/Carey_Heywood_ON_velka.png
  •          Originální název: Him
  •          Autor: Carey Heywood
  •          Překlad: Blanka Kukuczková
  •          Nakladatelství: Galatea
  •          Rok vydání: 2014
  •          Počet stran: 232
  •          Vazba: Pevná

Anotace: Sarah Millerová nenavštívila svůj domov v rodné Atlantě už dlouhých sedm let. Nic na světě by ji nepřimělo vrátit se zpátky domů, kdyby nebylo svatby jejího milovaného staršího bratra. Mísí se v ní pocit štěstí, že znovu uvidí svou rodinu, ale zároveň i obava, aby se nesetkala s NÍM. Nikdo z její rodiny netuší, proč se tehdy bez rozloučení odstěhovala tak daleko a co ji k tomu vedlo… Ví to jen ON…On, jehož od první chvíle celým svým srdcem milovala. On, s nímž srovnává všechny ostatní muže a jemuž nemůže nikdo konkurovat. On, kdo jí dal pocit, že nic není nemožné.On, o němž si myslela, že pro něj není dost dobrá. On, na něhož se posledních sedm let usilovně snažila zapomenout. Jediné, co musí udělat, je vrátit se na týden domů a hlavně se s NÍM nesetkat…

Love Obálka: Radost pro ženské oči... 

Proč jsem si knihu vybrala: Poslední dobou mám problém začíst se do knížky a "ponořit" se do stránek. Naštěstí se objevil ON a já se pořádně začetla, tak moc, že jsem knihu přečetla na jeden zátah. Problém vyřešen!

"To bylo opravdu zajímavé, že?" (strana 178)

Děj: Pětadvacetiletá Sára Millerová se už dlouhých sedm let nedostala do svého rodného města a může za to pouze ON. Sára je od ONOHO dne opravdu nešťastná a je přesvědčená, že už nikdy nemůže žádného muže milovat tak jako Willa. Domů ji nakonec dostává svatba staršího bratra Briana, ale k radosti z bratrova štěstí se přidává hrůza ze setkání s Willem...

"Řekl mi jen to, co bych čekal od každého staršího bráchy, který má obavy o svoji ségru." (strana 109)

Untitled
Hodnocení: Příběh je rozdělen do kratších kapitol, střídá se přítomnost s minulostí. Ze začátku si nemůžu vynachválit kapitoly z minulosti, i když Carey Heywoodová nemá tolik času příběh rozvést, jsem nadšená. Sára a Will jsou prostě sladcí a hravě smetávají průměrné středoškolské romance. 

Zhruba po půlce se rozdíl mezi kapitolami stírá a mám pocit, že navrch mají kapitoly z přítomnosti. Přemýšlela jsem, co hrozného se mohlo stát, že Sára odjela na sedm let...nakonec se ukázalo, že věci vidím moc černě a Carey Hewoodová zase umí udělat z komára velblouda. 

"Kdyby ses viděla, jak se tváříš!" (strana 17)

Důvod proč Sára odjela se hravě vyrovná zápletkám z latinskoamerických telenovel a od odhalení se knížka nepohybuje v tak vysokých metách jako na začátku. Pořád jsem sice opojená vynikajícím začátkem, ale začínám vidět chyby. 

My sweet tattoo✌️❤️😍 Některé věci jsou postavené na hlavu, nejvíc Sáry návrat domů až po sedmi letech! Mnohem víc by prospěl kratší časový interval, ideální mi přijdou dva roky. 

Neztotožnila jsem se ani s Willovým zaměstnáním, nevím proč, ale učitel mi k němu moc nesedí. Poslední problém je překlad, nesnáším, když mě některé pasáže vytrhnou ze čtení a musím přemýšlet proč je to takto přeloženo! (Jej to zabilo!)

„Nechtěl jsem tě rozplakat.“ (strana 79)

Musím říct, že tak chytlavý začátek jsem u žádné knihy velmi dlouho neviděla, sice se to nepodařilo udržet celou knihu, ale pro mě je ON pěkná knížka, která stojí za přečtení. Carey Heywoodová umí naservírovat čtivý, pohodový a hlavně romantický příběh.

Procenta - aneb jak se mi líbí:

·         CZ obálka: 85 %
·         Děj: 80 %
·         Love story: 90 %

LoveCelkový dojem: 85 %

  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Galatea.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

Žádné komentáře:

Okomentovat