čtvrtek 7. února 2013

Měsíční chvástačka - Leden 2013


Měsíční chvástačka - Leden 2013 


Meme, které pořádá Judit.
Konečně jsem i já začala s Měsíční chvástačkou!
 Jde se chvástat!

Knihy, které jsem si koupila

Po Vánocích jsem moc neutrácela a pořídila si jenom příručku do školy. Studuju češtinu a můžu říct, že Zkušenosti z jazykové poradny se opravdu hodí.


Knihy, které jsem vyhrála

U Vendey jsem vyhrála dvě nádherné knížky (Drakie a Napsáno krví), za které ještě jednou moc děkuji. Drakie už mám přečtenou a hned jak bude čas, vrhnu se na Napsáno krví. Vyhrála jsem ještě spoustu krásných záložek, ale nepoužívám je, abych je náhodou nezničila. Nechám si je do sbírky.

Knihy, které jsem dostala 

Nic. Nikomu se nechtělo mě obdarovat a přitom bych se vůbec nebránila!

Knihy, které jsem dostala na recenzi

Sešlo se toho hodně, za což jsem nesmírně ráda.
Z nakladatelství FRAGMENT mi přišlo celkem pět knížek.

  • Stefanovy deníky: Zrození – Recenze ZDE
  • Stefanovy deníky: Chuť krve – Recenze ZDE
  • Mrazivé léto (právě čtu, zatím to vypadá dobře)
  • Hororland: Procitnutí – Recenze ZDE
  • Lovkyně snů – Procitnutí (dočteno, recenze se chystá)


LIVRA dorazila nádherná knížka Chvíle před koncem. Recenze by měla být hotová co nevidět.


Internetové knihkupectví KNIHCENTRUM mi poslalo knížku o astrologii - Tajná řeč astrologie. Recenze je ZDE.

 
Poslední knížku jsem obdržela v elektronické podobě od nakladatelství HOST. Dvě zrcadla jsou první knížka od Hostu, tak jsem zvědavá.

  • Moc děkuji všem nakladatelstvím a knihkupectvím za recenzní výtisky.

1 komentář:

  1. Krásné úlovky, i když se mi pár obrázků nezobrazilo.. Ale koukám leden 2013..chtělo by to novou chvastacku..:)

    OdpovědětVymazat