pondělí 28. prosince 2015

Recenze: Hra s láskou



Hra s láskou
Série: Neighbor from Hell

    https://obalky.kosmas.cz/ArticleCovers/209321_big.jpg
  •          Originální název: Playing  for keeps
  •          Autor: R. L. Mathewsonová
  •          Překlad: Veronika Geyerová
  •          Nakladatelství: Mladá fronta
  •          Rok vydání: 2015
  •          Počet stran: 196
  •          Vazba: Pevná

Anotace: Všichni, ať už bydlí v centru nebo na předměstí, mají jedno společné: souseda, kterého by nejraději majzli palicí po hlavě, zamkli do kufru auta a vysadili někde uprostřed lesů, zatímco by si radostí mnuli ruce, že tentokrát už cestu zpátky nenajde. Však víte, o kom je řeč. O člověku, který jim krade noviny, nechává pobíhat psa po jejich čerstvě posekaném trávníku, celou noc je ruší hlasitou hudbou a parkuje na jejich místě… Zkrátka jim dennodenně šíleně otravuje život. Takového souseda jim byl čert dlužný! Ale co když se najednou všechno semele tak, že se do něj bezhlavě zamilují? Přesně to se totiž stalo Haley, a to se pekelně bránila. Pevně si vytyčila pravidla hry, aby náhodou nezapomněla, čeho je ten mizera odvedle schopný. Jason by od své nesmělé sousedky ani ve snu nečekal, že se na něj vrhne kvůli několika zničeným kytkám!

book, girl, and reading imageRecenze na Pokoř mě

Obálka: Nádherná! Sice si někdy říkám, jestli mi všechny obálky tohohle stylu nesplývají, ale Hra s láskou se mi prostě líbí.

Proč jsem si knihu vybrala: Delší dobu jsem nečetla žádnou romantickou oddechovku. Hra s láskou mě zaujala hlavně krásnou obálkou, víc jsem nepotřebovala. Navíc je to bestseller New York times.

„Jenom s tebou chci strávit nějakej čas.“ (strana 165)

love, kiss, and couple imageDěj: Haley nesnáší svého souseda, který ji každou chvíli připravuje nějaké nepříjemnosti. Ona přitom touží jen po klidném bydlení. Jason ovšem Haley při každé příležitosti provokuje a při jednom incidentu dojdou brýlaté učitelce nervy. 

Nakonec si oba uvědomí, že jejich sousedský vtah není tak ztracený jak to vypadalo a začnou se přátelit. Jason zjišťuje, že Haley se k němu perfektně hodí…

„Hele! Přestaň, nejsem k smíchu! Jde ze mě strach!“ (strana 92)

Hodnocení: Jo, nebudu vám nic nalhávat, zápletka je extrémně slabá. Logiku abych hledala lupou, klišé bych zas sbírala ve velkém, ale tááák dobře se to čte! A je to vážně vtipný.  Děje moc nehledejte, protože tam skoro žádný není, a když už je, tak za moc nestojí. Nápad přitom není špatný, jen je tak špatně popsaný, až to bolí.

girl, flowers, and pink imageHaley a Jason sice pracují jako učitelé a je jim přes třicet, ale rozhodně se podle toho nechovají. Vadí mi, že se autorka nezamyslela nad tím, jak to bude na čtenáře působit. 

Taky mi přijde zvláštní, že nesnížila věk hlavních hrdinů. Kdyby nebylo zmíněno, že jim je kolem třiceti, rozhodně bych nehádala víc jak pětadvacet. Jestli zapomenete na veškerou nelogičnost a budete se chtít pobavit, tak to s touhle knížkou vyjde. Jinak to bude právě naopak.

„A co když zítra udělám velkou mísu cukrový polevy, kterou ze mě budeš moct slízat?“ (strana 126)

Pokud si chcete u čtení odpočnout, nehledat extra hluboké myšlenky a prostě se pobavit, tak je pro vás Hra s láskou ideální volba. 

Procenta - aneb jak se mi líbí:

·         CZ obálka: 95 %
·         Děj: 60 %
·         Love story: 80 %

Celkový dojem: 78 %
http://i.idnes.cz/12/021/cl6/WEB41083b_i_dava_tusit_jen_proskleny_nastresek.jpg 
  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji internetovému knihkupectví Knihcentrum.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

Žádné komentáře:

Okomentovat