pondělí 30. července 2018

Recenze: Víš, že tě potřebuju?



Série: Dimily

    Víš, že tě potřebuju?
  •          Originál: Did I mention I need you?
  •          Autor: Estelle Maskame
  •          Překlad:  Pavla Kubešová
  •          Nakladatelství: Fragment
  •          Rok vydání: 2018
  •          Počet stran: 320
  •          Vazba: Brožovaná

Anotace: Eden svého nevlastního bratra neviděla už skoro rok. Přestože svůj utajovaný vztah kvůli rodině ukončili, nemůže na Tylera stále zapomenout. Je sice šťastná se svým novým přítelem, jenže když od Tylera dostane zprávu, aby s ním strávila léto v New Yorku, je štěstím bez sebe. A tak spolu prožívají horké dny ve městě, které nikdy nespí, a staré touhy bublají pod povrchem. Jak dopadne jejich setkání? Odolají pokušení, nebo dají citům volný průběh?

Image by Ðl_ ṨớumãObálka: Skvěle ladí k prvnímu dílu a je krásná. Složení několika obrázků do obálky mi přijde zajímavé, moderní a hlavně vkusné. 

„Víceméně se snažím vzpamatovat.“ (strana 151)

Hodnocení: Eden si myslela, že když Tylera neuvidí víc jak rok, všechno bude v pořádku a nebude muset bojovat s tím, že miluje svého nevlastního bratra. Jenže léto v New Yorku má poklidnou atmosféru zcela změnit. 

guy, jean jacket, and brown hair imagePrvní díl Víš, že tě miluju? mě velmi mile potěšil. Po obří reklamě, která knihu vychvalovala až do nebes, jsem měla vysoká očekávání. Kniha je v pohodě splnila. Takže jsem věděla, že si druhý díl nenechám ujít.

"Jsme jen zmatená a v hlavě mám chaos, jenže už jsem tady. Je čas ho po roce zase vidět." (strana 15)

buildings, sunset, and city imageVíš, že tě potřebuju? můžu také doporučit! Je to pohodové letní čtení, které nebude nudit. Eden je sice místy hodně naivní, Tayler namachrovaný, vedlejší postavy skvěle zabavné a dohromady to tvoří velmi příjemné počtení, kterému toho nejde moc co vytknout.

Mně se hodně líbily popisy města. Vzhledem tomu, že jsem v New Yorku nikdy nebyla, tak mám díky autorce alespoň trochu pocit, že město znám. Estelle Maskame zařídila, aby na čtenáře dýchlo trochu té New Yorské atmosféry a to se také nepovede v každé knize. Tyler je sice skvělá postava, ale v jistých momentech mě štval. Zvláště v některých pasážích na konci knihy jsem si klepala na čelo a nechápala jeho jednání.

"Je to jednoduché. Dokud se nevzdáš ty, nevzdám se ani já." (strana 63)

love, couple, and kiss imageTakovéhle chování je prostě hrozné, o to je horší přečíst si anotaci k dalšímu dílu Víš, že mi chybíš? Pro čtenáře je to naštěstí hned, ale chudák Eden. Jako vážně? čekat další rok? K zbláznění...na druhou stranu jsem díky tomu ještě víc zvědavá, jak to nakonec všechno dopadne. Dobré je, že na rozdíl od Eden, nebudeme čekat nijak dlouho, protože další díl vychází už 9. 8. 2018. A já se na něj určitě těším!

Procenta - aneb jak se mi líbí:

light, night, and tumblr image·         CZ obálka: 100 %
·         Děj: 60 %
·         Love story: 80 %

Celkový dojem: 80 %

  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji internetovému knihkupectví Knihcentrum.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

Žádné komentáře:

Okomentovat