středa 26. července 2017

Recenze: Mystický léčitel



Mystický léčitel
Uzdravte se. Užasnete, jak je to snadné. Funguje to.

    https://obalky.kosmas.cz/ArticleCovers/214/631_bg.jpg
  •          Originální název: Medical Medium
  •          Autor: Anthony William· 
  •          Překlad: Robert Štědrý
  •          Nakladatelství: Metafora
  •          Rok vydání: 2016
  •          Počet stran: 440
  •          Vazba: Polotuhá flexo

Anotace: Taky chodíte od doktora k doktorovi, a žádný vám dosud nedokázal pomoct? Dokonce vám naznačují, že jste simulanti, jenomže vám je stále hůř? Chcete být konečně zdraví? Léčitel Anthony William cestu z toho začarovaného kruhu zná. Odhaluje kořeny nemocí a stavů, které se současná medicína teprve snaží zjistit a přináší stoprocentně přírodní řešení k vyléčení mnoha nemocí, co nás trápí – Lymská nemoc, syndrom chronické únavy, autoimunitní onemocnění, roztroušená skleróza a mnoho dalších. Tam někde ve vyšších sférách jsou uložené veškeré informace o léčebných metodách, které lékařská věda objeví až pár let či dokonce desetiletí. Jisté výjimečné osobnosti ale mají dar znát je všechny již dnes. 

planet, tumblr, and alternative imageObálka: Už od prvního pohledu působí uklidňujícím dojmem. Zelenou barvu sice nemám moc ráda, ale ve spojení s knihou vypadá dobře.

Proč jsem si knihu vybrala: Již několikrát jsem se zmiňovala, jak ráda vyhledávám alternativní medicínu, že je mi blízká psychosomatika a klasické doktory nemám příliš v lásce. Mystický léčitel splňuje moje představy o léčení z jiného úhlu pohledu, především v náhledu na nemoc jako řešení příčiny a ne jen příznaků.

„Chodí-li pacienti se svými tajuplnými potížemi od lékaře k lékaři, a nikam to nevede, nazývám to léčebným kolotočem.“ (strana 49)

fruit, food, and healthy imageHodnocení: Kniha je rozdělená do čtyř částí. Ta první je víceméně informační, autor zde sděluje, jak se stal léčitelem a vypráví o tom o nemocech jako takových. Druhá a třetí část jsou věnované onemocněním, která jsou v poslední době nejvíce rozšířené. Poslední část je nazvaná Cesta k uzdravení. Zde je více prakticky vysvětleno jak své tělo vyléčit a které techniky k tomu mohou dopomoci.

„Sběr ovoce je nejúčinnější meditací na světě.“ (strana 404)


inspiracion, luz, and yoga imagePřiznám se, že jméno Anthony William bylo pro mě nové, byť ho na facebookové stránce sledují necelé dva miliony příznivců, já jsem se s ním setkala poprvé. Nedivím se tomu, knihu zvládnete s porozuměním přečíst i za předpokladu, že nemáte žádné lékařské vzdělání a díky příběhům z praxe se dozvíte mnoho zajímavých léčebných praktik. 

Zaujaly mě i recepty na ozdravné koktejly a šťávy, které mají dopomoci k ozdravnému pročištění těla. Celkově pro mě byla nejpřínosnější právě čtvrtá část knihy, kde se autor věnuje prevenci a uzdravování. Části, které vysvětlují příčiny jednotlivých onemocnění, pro mě nebyly tak zajímavé, protože žádnou z uvedených nemocí netrpím.

„Zasvětil jsem této práci celý život. Jsem to já. A tohoto daru využívám k tomu, abych vám v následujících kapitolách předal informace o léčení zdraví.“ (strana 46)

Pokud chcete načerpat pozitivní přístup a dozvědět se něco o netradičním způsobu léčby u nejrůznějších nemocí, bude pro vás Mystický léčitel velice přínosné čtení.

healing, quote, and flowers imageCelkový dojem: 85 %

  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji internetovému knihkupectví Knihcentrum.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

Žádné komentáře:

Okomentovat