pátek 16. října 2015

Recenze: Doupě - Zakázaná hra



Doupě
Série: Zakázaná hra

  •          Originální název: The Chase
  •          Autor: L. J. Smith
  •          Překlad: Zdík Dušek
  •          Nakladatelství: Fragment
  •          Rok vydání: 2015
  •          Počet stran: 224
  •          Vazba: Brožovaná

Anotace: Stínový muž Julian se vrátil a s ním i nová Hra. Jennyini přátelé jeden po druhém mizí a zůstávají po nich jen papírové figurky. Jenny musí najít Julianovo tajné doupě a zachránit své přátele ze Světa stínů dřív než bude pozdě. Zakázaná Hra pokračuje. Kdo bude vítěz, a kdo poražený?

Recenze na první díl je ZDE

= } Obálka: Krásný přebal mě ke čtení přímo vybízí. Přesně takový styl obálek vyhledávám! Obličej vypadá z každé strany skvěle a ještě lepší než pohled z profilu je celek, který vytvoříte po otevření knihy.

Proč jsem si knihu vybrala: První díl byl přes nulová očekávání vážně dobrý! Sice jsem neměla pocit, že by bylo pokračování nutné, ale stejně jsem musela zjistit, jestli se L. J. Smith podařilo udržet laťku vysoko.

„Nemá to nic společného s tím, co se dělo ve Hře, že ne?“ (strana 51)

Děj: Jenny unikla s partou přátel z Julianova zajetí, ale nezdá se, že by byl navždy poražen. Kamarádi, které zachránila, začínají mizet a Jenny je zoufalá. Musí zachránit kamarády a najít doupě, kde se Julian ukrývá. Také musí vyřešit, jestli city k Julianovy jsou pravé, a nebo ji hra už dočista ovládla… 

never look back„Cítíš hroznou bolest a chceš ji přeměnit v nenávist“ (strana 86)

Hodnocení: Mrzí mě, jak autorka uměle šroubuje celý příběh. Podle mě by Lovec vůbec nemusel mít žádné pokračování a fungovat jen jako samostatná knížka. Chování Jenny mě hned od začátku vadí a logické uvažování abych hledala lupou. Celkově Doupě nemá tak zajímavý nápad jako měl první díl.

♡Co musím vychválit je vykreslení hlavního padoucha Juliana. L. J. Smith je prostě odbornice na charismatické zloduchy. Problém nastává v částech, ve kterých Julian chybí, jsou žalostně slabé. Naštěstí se aspoň o Julianovi pořád mluví. 

Ostatní postavy mi splývají a skoro bych nedokázala vyjmenovat, jak se jmenují další kamarádi z Jennyniny party.

 „Možná prostě znamená, že láska může být silnější než strach.“ (strana 166)

Knížka končí hodně otevřeně, L. J. Smith si pravděpodobně šetří dobrý příběh až na závěrečné finále. Doupě bohužel považuju za vycpávku k doufám zajímavějšímu finále. 

Procenta - aneb jak se mi líbí:

·         CZ obálka: 90 %
·         Děj: 65 %
·         Love story: 70 %

Celkový dojem: 75 %

    💕
  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Fragment.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

Žádné komentáře:

Okomentovat