sobota 8. února 2014

Recenze: Hrej hráčem



Hrej hráčem
Série: The Game

    http://knihygalatea.cz/wp-content/uploads/kniha_5_velka.png
  •          Originální název: The Love Game
  •          Autor: Emma Hart
  •          Překlad: Martin Kolašín
  •          Nakladatelství: Galatea
  •          Rok vydání: 2013
  •          Počet stran: 248
  •          Vazba: Pevná

Anotace: Jaký je plán hry? Maddie v tom má jasno: Arogantní a egoistický playboy Braden z kalifornské univerzity představuje pro ni vše, co se jí na klucích hnusí. Připomíná jí totiž jejího bratra, který dokáže myslet jen na sebe a ničí životy všem v okolí. Maddie spolu s kamarádkami vymyslí plán, jak tomu namachrovanému Bradenovi za všechna příkoří udělit lekci. Hlavní aktérkou plánu je právě Maddie, která do měsíce Bradena svede, omotá si ho kolem prstu a pak ho surově odkopne. Operace Hrej hráčem může začít. Žádná ze zasvěcených holek ovšem nemá zdání, že podobný plán má i Braden se svými přáteli. A jakou hru hraje on?
 
- Strawberryworld♥ - strawberryworld.pinger.plObálka: Hrej hráčem vypadá naprosto úchvatně! Oceňuji, že na zadní straně obálky je jen čárový kód a internetové stránky nakladatelství. Nemám ráda přeplácané zadní strany. Hrej hráčem nechává vyniknout šachovým figurkám v modré šachovnici a obálku nezatěžuje. 

Proč jsem si knihu vybrala: Od první chvíle bylo jasné, že mi tahle knížka nemůže uniknout. Fascinující název, krásná obálka a moje oblíbené téma „sázka a láska“.

„Dej tam rybaření, nikdo nebude vědět, co to znamená.“ (strana 101)

Děj: Maddie je na univerzitě jedna z nejhezčích a nejpopulárnějších holek. Braden si také nemůže stěžovat, žádná holka mu neodolá a těší se velké přízně. Maddiiny spolužačky napadne, že je konec Bradenovým úletům a je potřeba, aby dostal pořádnou lekci. 

Love is the hardest game, you need to play your cards right if you hope to win 💋🎲Bradena a jeho kamarády napadne podobná věc. Braden musí Maddie „královnu“ univerzity dostat a navíc, co nemá ve zvyku, přimět ji, aby se do něj zamilovala. Oba dva tak hrají hodně zajímavou hru, aniž by tušili, že operace Hrej hráčem má své vlastní plány.

„Hrozně rád tě dělám šťastnou, Maddie.“ (strana 117)


FunHodnocení: I když je knížka předvídatelná snad už od anotace, vůbec to nevadí. Emma Hart si neláme hlavu s detaily, navíc jí nelze upřít odvahu. Pustit se do příběhu, který je jedno klišé za druhým a konec je jasný už od první stránky, to je tak trochu sázka do loterie a Emma Hart se v sázkách asi hodně vyžívá… 

„Jo, už je to oficiální. Nebuď tak překvapený, snad sis nemyslel, že mi to nevyjde.“ (strana 60)


💛
Jednoduchost příběhu má své plusy, autorka se díky tomu soustředí na autenticitu vyprávění a jejím hlavní záměrem je prožít spolu s hlavními hrdiny příběh. Celá knížka je postavena na zábavných scénách a krátkých kapitolách, které čtenáře nedusí.

Emma Hart se nebojí zapojit do příběhu i ostřejší výrazy a trefuje přesně ta místa, kdy jedna sprostá pecka řekne více než tisíce slov. Bradenovo „kurva“ je opravdu všeříkající a tak nějak všudypřítomné.  Braden a Maddie nejsou záludné postavy, nad kterými byste museli přemýšlet do hloubky, ale přesto potěší a dokáží zahrát na city, z čehož celé Hrej hráčem těží.

Hrej hráčem vyniká hlavně pohodovostí a skvělou atmosférou, která knihu neopustí ani v posledních stránkách.


Procenta - aneb jak se mi líbí:

·         CZ obálka: 95 %
Let's play ;)·         Děj: 85 %
·         Love story: 85 %

Celkový dojem: 88 %

  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Galatea.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

7 komentářů:

  1. Hrej hráčem jsem nedávno četla a moc mě bavila. =)

    OdpovědětVymazat
  2. Na knížku se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle knížka se mi překvapivě líbila moc :), strašně se těším na pokračování :).

    OdpovědětVymazat
  4. Knížka mě opravdu dost překvapila, naprosto jsem si ji užila. Četla jsem i druhý díl, který byl o něco slabší a do třetího už asi nepůjdu i když anotace nezní špatně, ale knížek, co chci je kupa takže dám přednost jiným

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle knihu jsem si nedávno koupila a zrovna včera jsem si říkala, že jakmile dočtu Divergenci, vrhnu se na ni :D Navíc recenze mě navnadila o to více, takže už se nemohu dočkat až se do ní konečně začtu :) Vypadá to přesně na takovou tu romantickou oddechovku, který čas od času potřebuje každý :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hrej hráčem pro mě bylo velkým překvapením. Těším se na další díl. :)

    OdpovědětVymazat