neděle 5. dubna 2015

Recenze: Zakázaná hra - Lovec



Série: Zakázaná hra

  •          Originální název: The Hunter
  •          Autor: L. J. Sith
  •          Překlad: Zdík Dušek
  •          Nakladatelství: Fragment
  •          Rok vydání: 2015
  •          Počet stran: 224
  •          Vazba: Brožovaná

Anotace: Když vcházela do obchodu, myslela si, že jen koupí dárek k narozeninám a zase půjde. Prodavačovy bledě modré oči ji ale zcela uhranuly. Když odcházela, v ruce nesla HRU a také mrazivou jistotu, že ten pohled neviděla naposled. Na oslavě Tomových narozenin začne Jenny společně s ostatními novou Hru hrát. Večer plný zábavy se však změní v noc hrůzy a posedlosti láskou. Hra se totiž pro sedm přátel stane novou realitou, které vládne Julian – Princ stínů. Démonický prodavač z obchodu, nemilosrdný lovec, který se nezastaví před ničím.

#BE HAPPY | via TumblrObálka: Obálky ke knihám L. J. Smith jsou kolikrát hezčí, než samotná knížka. Lovec v tomhle směru nepokulhává, obálka je opravdu nádherná.

Proč jsem si knihu vybrala: I přes všechny neduhy, kterých se L. J. Smith při psaní dopouští, mám její knížky ráda a čtu je ve velké míře. Mám přečtenou většinu sérií, a když jsem se dozvěděla, že v češtině vychází další kniha, neváhala jsem.

"Obestřela ji tma a cítila, jak padá." (strana 160)

The Rise and Fall of MeDěj: Jenny chce uspořádat pro svého přítele Toma krásnou oslavu narozenin. Rozhodne se, že koupí zajímavou společenskou hru, která by všechny bavila. 

Prodavač je sice ten nejpodivnější člověk jakého kdy Jenny zahlídla, ale touha po hezkém dárku pro Toma je silnější. Pohodový večer se ovšem změní ve strašlivou tragédii, když si hra začne žít vlastním životem...

"Ten s uhrančivě modrýma očima." (strana 42)

Hodnocení: L. J. Smith je už navždy spojená s veleúspěšnou sérií Upíří deníky. Za sebe můžu říct, že Upíří deníky jsou nejslabší sérií, co kdy napsala, a proto jsem u každé další série překvapená, že je kvalita mnohem vyšší. Zakázaná hra je sice dějově jednoduchá a ne moc promyšlená, ale je zase neuvěřitelně čtivá a plná sympatických postav. Když si navíc vezmu, před jak dlouhou dobou byla knížka napsaná, musím přidat další plusové body. V té době vycházela jen hrstka takových knih. 
play a game? 
„A kdo ví, kam máme jít? Radši se rozdělíme.“ (strana 88)

Nejsilnějším tahákem na tuto knihu je motiv "oživlé hry". Hned jak jsem si přečetla anotaci, vzpomněla jsem si na svůj oblíbený film Jumanji. Je sice pravda, že knížka není tak děsivá, jak bych si ji  představovala a noční můry jsou docela slabým odvarem některých hororů, ale přesto se autorce se daří udržet napětí po celou dobu.

Pokud máte rádi L. J. Smith a její jednodušší styl psaní určitě si přečtěte tuto knížku. Lovec nabízí to lepší z díla autorky.

Procenta - aneb jak se mi líbí:

·         CZ obálka: 90 %
·         Děj: 85 %
·         Love story: 70 %

Celkový dojem: 81 %

    GAME OVER👾
  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Fragment.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

3 komentáře:

  1. Do téhle knihy nepůjdu, L.J. Smithová mi vůbec nesedí. Když jsem četla její Upíří deníky, tak jsem se u toho pořádně navztekala, protože mi to přišlo jako děsná blbost :D Pak jsem jí dala ještě šanci s její sérií Tajný kruh, ale nedočetla jsem ani první díl, takže se teď od ní držím na míle daleko :D
    Ale je to samozřejmě otázka vkusu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem si hned vzpomněla na Jumanji, kniha se mi moc líbila. :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle kniha se mi líbila a už se těším na další díl. Pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat