pátek 18. dubna 2014

Recenze: Zakázaná přitažlivost



Zakázaná přitažlivost
Série: Bavettovi

  •         Autor: Kateřina Petrusová
  •          Nakladatelství: Fragment
  •          Rok vydání: 2014
  •          Počet stran: 304
  •          Vazba: Vázaná

Anotace: Senátorova dcera Emily má po krk života ve skleníku a potají odjede do New Yorku. Záhy je však vypátrána a musí se rozhodnout: buď se vrátí domů, nebo zůstane, ale pod stálou ochranou nepřístupného bodyguarda Henryho Trovata. Emily je rozhodnutá Henryho přesvědčit, aby ji nechal být, vše jim však začnou komplikovat city a především děsivý vánoční dárek, který jí pošle neznámý šílenec. Překoná láska tak odlišných lidí věkový a společenský rozdíl, nebezpečí, které Emily hrozí, a především Henryho zločineckou minulost?


💙
Obálka: Bručoun a blondýnka se povedli! Ze všech třech dílů se mi obálka líbí nejvíc. Na New Yorské pozadí jsem si už zvykla.

Proč jsem si knihu vybrala: Zbožňuju styl, kterým Katka Petrusová píše. Jednohubka S hlavou v oblacích (pejru) mně sice ukrátila čekání, ale stejně jsem se nemohla dočkat až Zakázaná přitažlivost vyjde.
„Zbláznila jste se?!“ (strana 85)

Děj: Emily je dcerou senátora a už od dětství je zvyklá na neustálý dozor. Otec dbá na to, aby se jeho dětem nic nestalo, takže bodyguardi jsou všudypřítomní. Emily je třiadvacet a už nechce žít pod drobnohledem. Uteče do New Yorku a rozhodne se žít na vlastní pěst, úspěch se ale nekoná. 

TumblrDavid Gandy by Damon Baker for S ModaEmily je vypátrána a musí se rozhodnout: buď se vrátí zpátky domů nebo zůstane v New Yorku s bodyguardem. Emily si vybere druhou možnost. Henry Trovato je zamračený a nepřístupný, Emily si je jistá, že se ho dokáže zbavit. Jenže vánoční dárek ji přesvědčí, že musí být na sebe opatrná a přítomnost věčně zachmuřeného Henryho není vůbec špatná.

"Ty jsi plyšák, viď?" (strana 132)

Hodnocení: Kniha je už od začátku skvělá. Vysoké tempo je u celé série běžné, takže mě rychlé vtáhnutí do děje nepřekapuje ani tentokrát. Zakázanou přitažlivost vnímám pozitivně díky skvěle prokresleným postavám (vážně jsem si oblíbila Emily) a přirozenému stylu vyprávění. Třetí díl se dost liší od předchozích dvou, skoro bych řekla, že čtu něco na styl spin-of. Taky jsem čekala víc postav z předchozích dílů. Jasně, objevily se, mluvilo se o nich, ale moc mi to nestačilo. Chci víc Paige, Roberta a Amy.

"Já pro tebe v podstatě pracuju, tohle je totálně neprofesionální, a navíc jsem slíbil..." (strana 143)

I WantZakázanou přitažlivost bych ze všech třech dílů zhodnotila jako nejmíň akční. Krimi zápletka je dosti slabá, neděsivá a poměrně krátká. S mafiánstvím to také není tak žhavé, takže nezbývá než konstatovat, že tu máme parádní romanci. Knize to nijak neubírá, Kateřina Petrusová je totiž mistryně v jiskření. Mezi Emily a Henrym to vážně funguje. Koho spíš baví zaláskované části bude u Zakázané přitažlivosti jásat. 

Zakázaná přitažlivost je zábavná, čtivá a plyšáková, ovšem na Katku mi tam ještě něco málo chybělo...Překonat sám sebe je prostě nejtěžší.

Procenta - aneb jak se mi líbí:

·         CZ obálka: 90 %
·         Děj: 85 %
·         Love story: 95 %
Untitled 
Celkový dojem: 90 %

  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Fragment.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

1 komentář:

  1. Na knihu se neuvěřitelně moc těším! Už abych jí měla doma :)

    OdpovědětVymazat